Grąžinimo sąlygos

Mūsų tikslas - Jūsų pasitikėjimas ir pasitenkinimas užsakytu produktu ar paslauga. Tačiau jei manote, kad gavote ne tai, ką užsakėte arba tai, ką suderinote, prašome nedelsdami praneškite apie problemą ir mes džiaugsimės galėdami ją išspręsti.
Patariame pateikti kuo daugiau su problema ar nesusipratimu susijusios informacijos. Šią informaciją mes vertinsime bei nuspręsime ar ši problema atitinka pinigų grąžinimo ar prekės pakeitimo sąlygas. Tai taip pat mums padės mums tobulinti siųlomą produktą.

Brokuotos prekės?

Kad problema būtų sprendžiama operatyviau, prašome atsiųsti fotonuotraukas, kuriose tikrai gerai būtų matoma ir pakuotė, ir produktas. Jei nustatysime, jog pažeidimas atsirado pristatymo metu, pakeitimą išsiųsime nemokamai arba grąžinsime pinigus.

Ne tai, ką užsakėte?

Šiuo atveju, kai prekę gavote kitą arba ji neatitinka to, ką užsakėte, Jums nemokamai atsiųsime pakeitimą. Tačiau jei pagal pateiktas nuotraukas nustatysime, kad prekė atitinka tai, ką patys pasirinkote bei patvirtinote pirkdami, prekės grąžinimas ar pakeitimas nebus taikomas. Todėl pildydami užsakymą, labai atidžiai rinkitės ir pirkite tik tuomet, kai esate tikras, jog tai yra tai, ko Jums tikrai reikia.

Ar galiu susigrąžinti pinigus?

Jei Jūsų atveju yra taikoma pinigų grąžinimo garantija, pinigai bus pervesti į tą pačią sąskaitą, kortelę ar PayPal paskyrą, iš kurios buvo daromas originalus mokėjimas pateikiant užsakymą. Dažniausiai tai užtrunka 1-3 darbo dienas, tačiau grąžinimai į kredito korteles gali trukti iki 7 darbo dienų.